Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Mobirise. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Mobirise. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Mobirise in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Mobirise stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Mobirise je graditelj spletnih mest z vlečenjem in spuščanjem, ki vam pomaga ustvariti super odzivna spletna mesta.
Mobirise je graditelj spletnih mest z vlečenjem in spuščanjem, ki vam pomaga ustvariti super odzivna spletna mesta.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mobirise ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Mobirise se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na support@mobirise.com
Ne, Mobirise ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Mobirise nima telefonske podpore.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih