Kontaktne informacije za ekipo za pomoč strankam podjetja Monotype v Sloveniji
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Monotype. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Monotype. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Monotype in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Monotype stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Monotype agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 1 dan .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Monotype pooblašča ustvarjalne misli za oblikovanje in izražanje pristnih blagovnih znamk z oblikovanjem, tehnologijo in strokovnim znanjem.
Monotype pooblašča ustvarjalne misli za oblikovanje in izražanje pristnih blagovnih znamk z oblikovanjem, tehnologijo in strokovnim znanjem.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto prek obrazca, podporo za družabne medije.
Na Monotype se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na Monotype se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.monotype.com/company/contact
Ne, Monotype ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Monotype nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih