Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Monster

Stiki službe za pomoč Monster

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Monster. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Monster. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Monster in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Monster stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Monster kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Monster po e-pošti

Monster Podpora preko e-pošte

socialmedia@monster.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Monster

Monster Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Monster

Monster Podpora preko klicnega centra

1-800-666-7837

Izvedite več o izdelkih Monster

Monster Baza znanja

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Monster

Monster Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Monster Instagram

Monster Instagram

instagram.com/monster/

Monster Facebook Stran

Monster Facebook Stran

facebook.com/monster

Monster Twitter

Monster Twitter

twitter.com/Monster

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Monster agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 2 dneva .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Monster Pogoji in določila

Monster Pogoji in določila

N/A

Monster Politika zasebnosti

Monster Politika zasebnosti

N/A

Monster Varnostna politika

Monster Varnostna politika

N/A

Monster GDPR

Monster GDPR

N/A

Monster Wikipedia stran

Monster Wikipedia stran

N/A

Monster Partnerski program

Monster Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je Monster?

Monster je vaš vir za zaposlitev in karierne priložnosti. Poiščite zaposlitev, preberite karierne nasvete strokovnjakov za zaposlovanje Monster in poiščite nasvete za zaposlovanje in zaposlovanje.

Kakšno podporo ponuja Monster?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Monster?

Na Monster se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Monster?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -pošto na socialmedia@monster.com. Druga možnost je, da se obrnete na njihovo podporo tako, da izpolnite obrazec:

https://candidatehelp.monster.com/s/contactsupport?language=en_US&brandtag=seeker

Ali Monster vsebuje klepet v živo?

Ne, Monster ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz Monster?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  1-800-666-7837

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico