Stiki za pomoč strankam podjetja Moovit - kontaktne informacije za podporo preko e-pošte, družbenih medijev in bazo znanja. Brez telefonske podpore.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Moovit. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Moovit. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Moovit in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Moovit stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moovit, podjetje Intel, je vodilni ponudnik rešitev za mobilnost kot storitev (MaaS).
Moovit, podjetje Intel, je vodilni ponudnik rešitev za mobilnost kot storitev (MaaS).
Ekipa za pomoč strankam podjetja Moovit ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Moovit se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na support@moovit.com.
Ne, Moovit ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Moovit nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih