Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Nielsen

Stiki službe za pomoč Nielsen

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Nielsen. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Nielsen. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Nielsen in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Nielsen stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Nielsen kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Nielsen po e-pošti

Nielsen Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Nielsen

Nielsen Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Nielsen

Nielsen Podpora preko klicnega centra

+1.800.864.1224

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Nielsen

Nielsen Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Nielsen Instagram

Nielsen Instagram

instagram.com/lifeatnielsen/

Nielsen Facebook Stran

Nielsen Facebook Stran

facebook.com/Nielsen/

Nielsen Twitter

Nielsen Twitter

twitter.com/nielsen

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Nielsen Pogoji in določila

Nielsen Pogoji in določila

N/A

Nielsen Politika zasebnosti

Nielsen Politika zasebnosti

N/A

Nielsen Varnostna politika

Nielsen Varnostna politika

N/A

Nielsen GDPR

Nielsen GDPR

N/A

Nielsen Wikipedia stran

Nielsen Wikipedia stran

N/A

Nielsen Partnerski program

Nielsen Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Nielsen?

Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki ponuja najbolj popoln in zaupanja vreden pogled na potrošnike in trge po vsem svetu.

 

Kakšno podporo ponuja Nielsen?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Nielsen?

Na Nielsen se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo vročo linijo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Nielsen?

Nielsen ne vsebuje podpore prek e -pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Ali Nielsen vsebuje klepet v živo?

Ne, Nielsen ne vsebuje podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz Nielsen?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  +1.800.864.1224

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico