Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Nielsen, vključno s telefonsko, družbenimi mediji in bazami znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Nielsen. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Nielsen. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Nielsen in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Nielsen stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki ponuja najbolj popoln in zaupanja vreden pogled na potrošnike in trge po vsem svetu.
Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki ponuja najbolj popoln in zaupanja vreden pogled na potrošnike in trge po vsem svetu.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Nielsen se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo vročo linijo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Nielsen ne vsebuje podpore prek e -pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec: https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ne, Nielsen ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1.800.864.1224
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih