Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Nielsen. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Nielsen. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Nielsen in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Nielsen stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki ponuja najbolj popoln in zaupanja vreden pogled na potrošnike in trge po vsem svetu.
Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki ponuja najbolj popoln in zaupanja vreden pogled na potrošnike in trge po vsem svetu.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Nielsen se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo vročo linijo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Nielsen ne vsebuje podpore prek e -pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ne, Nielsen ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1.800.864.1224
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih