Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja CloudBlue. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja CloudBlue. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto CloudBlue in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja CloudBlue stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odin je zdaj del CloudBlue. CloudBlue pomaga ponudnikom storitev vseh vrst pri izgradnji, obsegu in monetizaciji #cloud in digitalnih storitev v gospodarstvu SAAS.
Odin je zdaj del CloudBlue. CloudBlue pomaga ponudnikom storitev vseh vrst pri izgradnji, obsegu in monetizaciji #cloud in digitalnih storitev v gospodarstvu SAAS.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Odin ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Odin se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na together@cloudblue.com
Ne, Odin ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 (844) 957-2708.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih