Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Screencast

Stiki službe za pomoč Screencast

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Screencast. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Screencast. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Screencast in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Screencast stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Screencast kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Screencast po e-pošti

Screencast Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Screencast

Screencast Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Screencast

Screencast Podpora preko klicnega centra

+1 (517) 879-5929

Kontakti podpore za družbene medije

Screencast Instagram

Screencast Instagram

N/A

Screencast Facebook Stran

Screencast Facebook Stran

facebook.com/TechSmith/

Screencast Twitter

Screencast Twitter

twitter.com/techsmith

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Screencast Pogoji in določila

Screencast Pogoji in določila

N/A

Screencast Politika zasebnosti

Screencast Politika zasebnosti

N/A

Screencast Varnostna politika

Screencast Varnostna politika

N/A

Screencast GDPR

Screencast GDPR

N/A

Screencast Wikipedia stran

Screencast Wikipedia stran

N/A

Screencast Partnerski program

Screencast Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Screencast?

Screencast je digitalni video posnetek zaslona vašega računalnika in običajno vključuje zvočno pripoved.

Kakšno podporo ponuja Screencast?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Screencast ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik s Screencast?

Na Screencast se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Screencast?

Screencast nima e -poštne podpore. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec: https://support.techsmith.com/hc/en-us/requests/new.

Ali Screencast vsebuje klepet v živo?

Da, Screencast vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://support.techsmith.com/hc/en-us/categories/203255908?utm_source=product&utm_medium=screencast&utm_campaign=unknown

Kako naj govorim z nekom iz Screencast?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  +1 (517) 879-5929.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico