Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za Shedul

Stiki službe za Shedul

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Shedul. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Shedul. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Shedul in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Shedul stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Shedul kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Shedul po e-pošti

Shedul Podpora preko e-pošte

info@shedul.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Shedul

Shedul Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Shedul

Shedul Podpora preko klicnega centra

N/A

Izvedite več o izdelkih Shedul

Shedul Baza znanja

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Shedul Pogoji in določila

Shedul Pogoji in določila

N/A

Shedul Politika zasebnosti

Shedul Politika zasebnosti

N/A

Shedul Varnostna politika

Shedul Varnostna politika

N/A

Shedul GDPR

Shedul GDPR

N/A

Shedul Wikipedia stran

Shedul Wikipedia stran

N/A

Shedul Partnerski program

Shedul Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Shedul?

Fresha, prej Shedul, je programska rešitev za načrtovanje sestankov in upravljanje poslov v oblaku. 

 

Kakšno podporo ponuja Shedul?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Shedul ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik s Shedul?

Shedul se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Shedul?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na info@shedul.com.

Ali Shedul vsebuje klepet v živo?

Ne, Shedul ne vsebuje podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz Shedul?

Shedul nima telefonske podpore.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico