Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Fresha. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Fresha. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Fresha in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Fresha stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fresha, prej Shedul, je programska rešitev za načrtovanje sestankov in upravljanje poslov v oblaku.
Fresha, prej Shedul, je programska rešitev za načrtovanje sestankov in upravljanje poslov v oblaku.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Shedul ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Shedul se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na info@shedul.com.
Ne, Shedul ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Shedul nima telefonske podpore.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih