Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Shedul, ki ponuja rešitve za načrtovanje sestankov in upravljanje poslovanja v oblaku.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Fresha. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Fresha. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Fresha in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Fresha stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fresha, prej Shedul, je programska rešitev za načrtovanje sestankov in upravljanje poslov v oblaku.
Fresha, prej Shedul, je programska rešitev za načrtovanje sestankov in upravljanje poslov v oblaku.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Shedul ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Shedul se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na info@shedul.com.
Ne, Shedul ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Shedul nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih