Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Telus. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Telus. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Telus in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Telus stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus je kanadsko telekomunikacijsko podjetje, ki nudi telefonske, internetne in televizijske storitve zahodni kanadski regiji.
Telus je kanadsko telekomunikacijsko podjetje, ki nudi telefonske, internetne in televizijske storitve zahodni kanadski regiji.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Telus se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Telus nima podpore prek e-pošte.
Da, Telus vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na stran:
https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 1-866-558-2273.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih