Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Twitter. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Twitter. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Twitter in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Twitter stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 1 teden .
Twitter agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 1 teden .
Twitter prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 1 teden .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. Twitter je družabno omrežje, ki vam olajša povezovanje in skupno rabo z drugimi ljudmi na spletu.
Ekipa za pomoč strankam podjetja LinkedIn ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo Twitterja, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Twitter ne vsebuje podpore prek e-pošte.
Ne, Twitter ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Twitter nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih