Stiki službe za pomoč za stranke podjetja UserVoice vključujejo klepet v živo, družbene medije in bazo znanja. Podpora prek e-pošte ni na voljo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UserVoice. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UserVoice. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UserVoice in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UserVoice stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UserVoice je vodilna programska oprema za upravljanje povratnih informacij o izdelkih.
UserVoice je vodilna programska oprema za upravljanje povratnih informacij o izdelkih
Ekipa za pomoč strankam podjetja UserVoice ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na UserVoice se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali pa mu pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
UserVoice nima podpore prek e-pošte.
Da, UserVoice vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na to stran in poiščite gumb za klepet: https://uservoice.com/
UserVoice nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih