Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja VICE. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja VICE. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto VICE in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja VICE stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://vice-web-statics-cdn.vice.com/privacy-policy/en_us/page/privacy-policy.html
N/A
N/A
Vice je kanadsko-ameriška revija, osredotočena na življenjski slog, umetnost, kulturo in novice/politiko.
Vice je kanadsko-ameriška revija, osredotočena na življenjski slog, umetnost, kulturo in novice/politiko.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Vice ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije.
Na Vice se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Lahko se obrnete na njihovo podporo tako, da napišete e -poštno sporočilo na enega od njihovih e -poštnih naslovov: https://company.vice.com/contact/
Ne, Vice ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Vice nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih