Stiki za podporo strankam pri podjetju Amazon, vključno z e-pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, forumom, družbenimi mediji in bazami znanja. Kontaktne številke, naslovi e-pošte in povezave do drugih virov.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Amazon. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Amazon. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Amazon in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Amazon stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
Gumb za klepet v živo na spletni strani
Amazon agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 2 dneva .
Amazon agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .
Amazon prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 15 minut .
N/A
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=468496&ref_=footer_privacy
N/A
N/A
N/A
N/A
Amazon je ameriško multinacionalno tehnološko podjetje, ki se osredotoča na e-trgovino, računalništvo v oblaku, digitalno pretakanje in umetno inteligenco.
Amazon je ameriško multinacionalno tehnološko podjetje, ki se osredotoča na e-trgovino, računalništvo v oblaku, digitalno pretakanje in umetno inteligenco.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Amazon ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Amazon se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pišete na enega od e-poštnih naslovov: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.
Da, Namecheap vsebuje klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih