Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Amazon

Stiki službe za pomoč Amazon

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Amazon. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Amazon. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Amazon in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Amazon stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Amazon kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontakti podpore za družbene medije

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook Stran

Amazon Facebook Stran

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Amazon agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 2 dneva .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Amazon agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

Amazon prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Amazon Pogoji in določila

Amazon Pogoji in določila

N/A

Amazon Politika zasebnosti

Amazon Politika zasebnosti

N/A

Amazon Varnostna politika

Amazon Varnostna politika

N/A

Amazon GDPR

Amazon GDPR

N/A

Amazon Wikipedia stran

Amazon Wikipedia stran

N/A

Amazon Partnerski program

Amazon Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Amazon?

Amazon je ameriško multinacionalno tehnološko podjetje, ki se osredotoča na e-trgovino, računalništvo v oblaku, digitalno pretakanje in umetno inteligenco.

Kakšno podporo ponuja Amazon?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Amazon ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Amazon?

Na Amazon se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e -poštni naslov Amazon?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pišete na enega od e-poštnih naslovov: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.

Ali Amazon vsebuje klepet v živo?

Da, Namecheap vsebuje klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: 

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us

 

Kako naj stopim v stik z nekom v Amazonu?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico