Kontaktni podatki za pomoč strankam in družbene medije podjetja Behance.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Behance. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Behance. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Behance in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Behance stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Behance je platforma družbenih medijev v lasti Adobe, ki trdi, da "prikazuje in odkriva ustvarjalno delo.
Ekipa za podporo strankam podjetja Behance ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Behance se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Behance se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Ne, Behance ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Behance nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih