Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Behance. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Behance. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Behance in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Behance stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Behance je platforma družbenih medijev v lasti Adobe, ki trdi, da "prikazuje in odkriva ustvarjalno delo.
Ekipa za podporo strankam podjetja Behance ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Behance se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Behance se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Ne, Behance ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Behance nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih