Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja iubenda. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja iubenda. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto iubenda in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja iubenda stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Iubenda ponuja programsko opremo za skladnost za spletna mesta, aplikacije in organizacije z rešitvami na ravni odvetnika, ki pomagajo pri usklajevanju z zakonodajo v več državah, jezikih in zakonodaji, z oddaljenimi in samodejnimi posodobitvami, ki jih upravlja mednarodna odvetniška ekipa.
Ekipa za podporo strankam podjetja iubenda ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na iubendo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na iubenda se lahko obrnete s pomočjo gumba za klepet »Pomoč« na desni strani njihove strani: https://www.iubenda.com/en/
Ne, iubenda ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Iubenda nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih