Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja NGINX. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja NGINX. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto NGINX in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja NGINX stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
NGINX pospešuje dostavo vsebin in aplikacij, izboljšuje varnost, olajša razpoložljivost in razširljivost najbolj obremenjenih spletnih mest na internetu.
Ekipa za podporo strankam podjetja NGINX ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na NGINX se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na NGINX se lahko obrnete na: https://account.f5.com/myf5
Ne, NGINX ne vsebuje podpore za klepet v živo
NGINX nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih