Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Sage

Stiki službe za pomoč Sage

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sage. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sage. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sage in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sage stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Sage kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Sage po e-pošti

Sage Podpora preko e-pošte

global.communications@sage.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Sage

Sage Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Sage

Sage Podpora preko klicnega centra

+44 191 294 3000

Kontakti podpore za družbene medije

Sage Facebook Stran

Sage Facebook Stran

facebook.com/Sage

Sage Twitter

Sage Twitter

twitter.com/SageUK

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Sage Pogoji in določila

Sage Pogoji in določila

N/A

Sage Politika zasebnosti

Sage Politika zasebnosti

N/A

Sage Varnostna politika

Sage Varnostna politika

N/A

Sage GDPR

Sage GDPR

N/A

Sage Wikipedia stran

Sage Wikipedia stran

N/A

Sage Partnerski program

Sage Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Sage?

Sage je vodilni na svetovnem trgu za tehnologijo, ki malim in srednje velikim podjetjem pomaga., da delujejo najbolje

Kakšno podporo ponuja Sage?

Skupina za pomoč strankam podjetja Sage ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošto, klicni center, podporo za družabna omrežja in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik s Sage?

S podjetjem Sage lahko stopite v stik tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.

 

Kakšen je Sagein e-poštni naslov?

Z njihovo podporo lahko stopite v stik tako, da napišete e-poštno sporočilo na global.communications@sage.com

Ali Sage vsebuje klepet v živo?

Ne, Sage nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz Sage?

Če želite raje poklicati podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +44 191 294 3000

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico