Kontaktne informacije in podpora za stranke podjetja Sage
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sage. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sage. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sage in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sage stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage je vodilni na svetovnem trgu za tehnologijo, ki malim in srednje velikim podjetjem pomaga, da delujejo najbolje.
Sage je vodilni na svetovnem trgu za tehnologijo, ki malim in srednje velikim podjetjem pomaga., da delujejo najbolje
Skupina za pomoč strankam podjetja Sage ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošto, klicni center, podporo za družabna omrežja in samopostrežno podporo.
S podjetjem Sage lahko stopite v stik tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Z njihovo podporo lahko stopite v stik tako, da napišete e-poštno sporočilo na global.communications@sage.com
Ne, Sage nima podpore za klepet v živo.
Če želite raje poklicati podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +44 191 294 3000
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih