Stiki službe za pomoč in podpore strankam podjetja Sectigo preko e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra ter socialnih omrežij. Navedene so kontakte za podporo ter baza znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sectigo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sectigo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sectigo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sectigo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Stran Sectigo – največji komercialni organ za potrjevanje SSL na svetu.
Stran Sectigo - največji komercialni organ za potrjevanje SSL na svetu.
Skupina za pomoč strankam podjetja Sedo ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošto, klicni center, podporo za družabna omrežja in samopostrežno podporo.
S podjetjem Sectigo lahko stopite v stik tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja
Z njihovo podporo lahko stopite v stik tako, da napišete e-poštno sporočilo na sales@sectigo.com
Ne, Sectigo nima podpore za klepet v živo.
Če želite raje poklicati podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +1 (888) 266-6361
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih