Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sedo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sedo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sedo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sedo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sedo je ponudnik domenskih imen in spletnih strani ter ponudnik parkiranja domen.
Sedo je ponudnik domenskih imen in spletnih strani ter ponudnik parkiranja domen.
Skupina za pomoč strankam podjetja Sedo ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošto, klicni center, podporo za družabna omrežja in samopostrežno podporo.
S podjetjem Sedo lahko stopite v stik tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Z njihovo podporo lahko stopite v stik tako, da napišete e-poštno sporočilo na contact@sedo.com
Ne, Sedo nima podpore za klepet v živo.
Če želite raje poklicati podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +1 617-499-7200
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih