Stiki službe za pomoč uporabnikom Prezi, ki vključujejo klepet v živo, klicni center, podpora za družbena omrežja in samopostrežna podpora. Kontaktne informacije so na voljo na spletni strani Prezi.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Prezi. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Prezi. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Prezi in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Prezi stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Prezi je predstavitvena platforma v oblaku, ki vam pomaga, da se močneje povežete s svojo publiko.
Prezi je predstavitvena platforma v oblaku, ki vam pomaga, da se močneje povežete s svojo publiko.
Skupina za storitve strankam Acer ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klepet v živo, klicni center, podpora za družabna omrežja, podpora na forumu in samopostrežna podpora.
Na Prezi se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovi spletni strani, pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Prezi nima e-poštne podpore.
Da, Prezi ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://support.prezi.com/hc/en-us/requests/new
Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč+1-844-551-6941
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih