Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Ryzer. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Ryzer. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Ryzer in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Ryzer stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ryzer športnikom in trenerjem pomaga doseči konkurenčno prednost.
Ryzer športnikom in trenerjem pomaga doseči konkurenčno prednost.
Skupina za storitve strankam Ryzer ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.
Na Ryzer se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na customerservice@ryzer.com
Ne, Ryzer nima podpore za klepet v živo.
Ryzer nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih