Stiki za pomoč uporabnikom Strava vključujejo kontaktne informacije za podporo strankam, vključno z e-pošto, klicnim centrom in družbenimi mediji. Prav tako je na voljo baza znanja za samopostrežno podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Strava. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Strava. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Strava in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Strava stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strava je internetna storitev za sledenje gibanju ljudi, ki vključuje funkcije socialnih omrežij.
Strava je internetna storitev za sledenje gibanju ljudi, ki vključuje funkcije socialnih omrežij.
Skupina za storitve strankam Strava ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klicni center, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora..
Na Strava se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@strava.zendesk.com
Ne, Strava nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +18776608899
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih