Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč uporabnikom Strava

Stiki službe za pomoč uporabnikom Strava

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Strava. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Strava. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Strava in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Strava stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Strava kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Strava po e-pošti

Strava Podpora preko e-pošte

support@strava.zendesk.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Strava

Strava Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Strava

Strava Podpora preko klicnega centra

+18776608899

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Strava

Strava Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Strava Instagram

Strava Instagram

instagram.com/strava/

Strava Facebook Stran

Strava Facebook Stran

facebook.com/Strava

Strava Twitter

Strava Twitter

twitter.com/strava

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Strava Pogoji in določila

Strava Pogoji in določila

N/A

Strava Politika zasebnosti

Strava Politika zasebnosti

N/A

Strava Varnostna politika

Strava Varnostna politika

N/A

Strava GDPR

Strava GDPR

N/A

Strava Wikipedia stran

Strava Wikipedia stran

N/A

Strava Partnerski program

Strava Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Strava?

Strava je internetna storitev za sledenje gibanju ljudi, ki vključuje funkcije socialnih omrežij.

Kakšno podporo ponuja Strava?

Skupina za storitve strankam Strava ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klicni center, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora..

 

Kako stopim v stik z Strava?

Na Strava se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.

 

Kakšen je Strava e-poštni naslov?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@strava.zendesk.com

Ali Strava vsebuje klepet v živo?

Ne, Strava nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz Strava?

Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +18776608899

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico