Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč uporabnikom UCAS

Stiki službe za pomoč uporabnikom UCAS

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UCAS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UCAS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UCAS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UCAS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

UCAS kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke UCAS po e-pošti

UCAS Podpora preko e-pošte

feedback@ucas.ac.uk

Klepetajte s predtavnikom podjetja UCAS

UCAS Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo UCAS

UCAS Podpora preko klicnega centra

+44 371 468 0468

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti UCAS

UCAS Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

UCAS Facebook Stran

UCAS Facebook Stran

facebook.com/ucasonline

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

UCAS Pogoji in določila

UCAS Pogoji in določila

N/A

UCAS Politika zasebnosti

UCAS Politika zasebnosti

N/A

UCAS Varnostna politika

UCAS Varnostna politika

N/A

UCAS GDPR

UCAS GDPR

N/A

UCAS Wikipedia stran

UCAS Wikipedia stran

N/A

UCAS Partnerski program

UCAS Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je UCAS?

UCAS povezuje ljudi z univerzo, univerzitetnim študijem, vključno z izobraževanjem učiteljev, vajeništvom & amp; pripravništva.

Kakšno podporo ponuja UCAS?

Skupina za storitve strankam UCAS ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klicni center, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.

 

Kako stopim v stik z UCAS?

Na UCAS se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.

 

Kakšen je UCAS e-poštni naslov?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na feedback@ucas.ac.uk

Ali UCAS vsebuje klepet v živo?

Ne, UCAS nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz UCAS?

Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +44 371 468 0468

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico