Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UCAS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UCAS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UCAS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UCAS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UCAS povezuje ljudi z univerzo, univerzitetnim študijem, vključno z izobraževanjem učiteljev, vajeništvom & amp; pripravništva.
UCAS povezuje ljudi z univerzo, univerzitetnim študijem, vključno z izobraževanjem učiteljev, vajeništvom & amp; pripravništva.
Skupina za storitve strankam UCAS ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klicni center, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.
Na UCAS se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na feedback@ucas.ac.uk
Ne, UCAS nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +44 371 468 0468
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih