Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč uporabnikom VIVE

Stiki službe za pomoč uporabnikom VIVE

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja VIVE. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja VIVE. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto VIVE in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja VIVE stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

VIVE kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke VIVE po e-pošti

VIVE Podpora preko e-pošte

vive_care@vive.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja VIVE

VIVE Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo VIVE

VIVE Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti VIVE

VIVE Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

VIVE Instagram

VIVE Instagram

instagram.com/htcvive/

VIVE Facebook Stran

VIVE Facebook Stran

facebook.com/HTCVIVE/

VIVE Twitter

VIVE Twitter

twitter.com/htcvive

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

VIVE Pogoji in določila

VIVE Pogoji in določila

N/A

VIVE Politika zasebnosti

VIVE Politika zasebnosti

N/A

VIVE Varnostna politika

VIVE Varnostna politika

N/A

VIVE GDPR

VIVE GDPR

N/A

VIVE Wikipedia stran

VIVE Wikipedia stran

N/A

VIVE Partnerski program

VIVE Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je VIVE?

Vive ustvarja popolnoma navdušujoče vrhunske izdelke za navidezno resničnost za vse z osupljivo grafiko in resničnimi zvoki. 

Kakšno podporo ponuja VIVE?

Skupina za storitve strankam VIVE ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klepet v živo, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.

 

Kako stopim v stik z VIVE?

Na VIVE se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovi spletni strani ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.

 

Kakšen je VIVE e-poštni naslov?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na vive_care@vive.com

Ali VIVE vsebuje klepet v živo?

Da, VIVE ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Kako naj govorim z nekom iz VIVE?

VIVE nima telefonske podpore za stranke.

 

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico