Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja VIVE. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja VIVE. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto VIVE in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja VIVE stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vive ustvarja popolnoma navdušujoče vrhunske izdelke za navidezno resničnost za vse z osupljivo grafiko in resničnimi zvoki.
Vive ustvarja popolnoma navdušujoče vrhunske izdelke za navidezno resničnost za vse z osupljivo grafiko in resničnimi zvoki.
Skupina za storitve strankam VIVE ponuja naslednje kanale za podporo: e-pošta, klepet v živo, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.
Na VIVE se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovi spletni strani ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na vive_care@vive.com
Da, VIVE ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://www.vive.com/eu/support/contactus/
VIVE nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih