Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Xero. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Xero. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Xero in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Xero stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Xero je spletna računovodska programska oprema, ki vas poveže z vsemi poslovnimi dejavnostmi: računovodji, knjigovodji, bankami, podjetji & amp; aplikacij.
Skupina za storitve strankam Xero ponuja naslednje kanale za podporo: klicni center, podpora za družabna omrežja in samopostrežna podpora.
Na Xero se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo vročo telefonsko linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih medijev. Če želite raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Xero nima e-poštne podpore.
Ne, Xero nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje podporo prek klica, se lahko obrnete na njihovo telefonsko številko za pomoč +6498893100
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih