Stiki za podporo strankam podjetja Webnode vključujejo e-pošto, podporo družabnih medijev in samopostrežno podporo. Na spletni strani najdete tudi kontakte za klepet v živo in številne povezave do sporazumov, pogojev uporabe ter politike zasebnosti.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Webnode. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Webnode. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Webnode in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Webnode stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Webnode je spletni urejevalnik. Samo izberite videz, dodajte besedilo, naložite fotografije in končali boste v 5 minutah. Ustvarjanje spletnega mesta je enostavno.
Webnode je spletni urejevalnik. Samo izberite videz, dodajte besedilo, naložite fotografije in končali boste v 5 minutah. Ustvarjanje spletnega mesta je enostavno.
Ekipa za podporo strankam podjetja Webnode ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Webnode se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -pošto na podpora@webnode.cz.
Ne, Webnode ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Webnode nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih