Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Apple

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Apple

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Apple. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Apple. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Apple in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Apple stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Apple kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Apple po e-pošti

Apple Podpora preko e-pošte

https://getsupport.apple.com/

Klepetajte s predtavnikom podjetja Apple

Apple Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Apple

Apple Podpora preko klicnega centra

https://getsupport.apple.com/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Apple

Apple Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Apple Instagram

Apple Instagram

instagram.com/apple/

Apple Facebook Stran

Apple Facebook Stran

facebook.com/apple/

Apple Twitter

Apple Twitter

twitter.com/apple

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Apple agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Apple agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

Apple prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Apple Pogoji in določila

Apple Pogoji in določila

N/A

Apple Politika zasebnosti

Apple Politika zasebnosti

N/A

Apple Varnostna politika

Apple Varnostna politika

N/A

Apple GDPR

Apple GDPR

N/A

Apple Wikipedia stran

Apple Wikipedia stran

N/A

Apple Partnerski program

Apple Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Apple?

Apple je programska oprema kot storitveno podjetje. Apple, CA, je eno najdragocenejših podjetij na svetu. Proizvaja priljubljene digitalne pripomočke, vključno z računalniki Mac, iPod, iPhone in iPad.

 

Kakšno podporo ponuja Apple?

Ekipa za podporo strankam Apple ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, klepet v živo, klicni center, podporo za družbene medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Apple?

Na skupino za podporo Apple se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete na njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je Applov e-poštni naslov?

Na njihovo podporo se lahko obrnete na tej strani: https://getsupport.apple.com/.

Ali Apple vsebuje klepet v živo?

Da, na njihovo podporo se lahko obrnete na tej strani: https://getsupport.apple.com/.

Kako naj govorim z nekom iz Apple?

Če imate raje telefonsko podporo, lahko na tej strani izberete to možnost: https://getsupport.apple.com/

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico