Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Bund.de. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Bund.de. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Bund.de in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Bund.de stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bund.de je programska oprema kot storitveno podjetje. Service.bund.de je prehod do storitev in spletnih informacij nemške zvezne uprave in drugih javnih agencij.
Ekipa za podporo strankam Bund.de ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center in samopostrežno podporo.
Na skupino za podporo Bund.de se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto in pokličete njihovo telefonsko številko. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Bund.de se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.service.bund.de/Content/DE/Service/Kontakt/kontakt_node.html;jsessionid=E641EAAC651D1EB2C90187ED99379EF2.1_cid296
Ne, Bund.de nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 0049 22899 358-0, +49 221 758-0
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih