Kontaktni podatki za uporabo ekipe za pomoč uporabnikom Github in sporazumi o ravni storitev. Možni kanali podpore vključujejo e-pošto, družbena omrežja, forum in samopostrežno podporo.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja GitHub. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja GitHub. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto GitHub in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja GitHub stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
https://github.com/orgs/community/discussions/categories/github-education
GitHub agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 1 dan .
GitHub agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .
GitHub prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 15 minut .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-terms-of-service
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-privacy-statement
N/A
N/A
N/A
N/A
GitHub je programska oprema kot storitveno podjetje. GitHub je platforma za gostovanje kod za nadzor različic in sodelovanje.
Ekipa za podporo strankam GitHub ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, podporo za družbene medije, forum in samopostrežno podporo.
Na skupino za podporo GitHub se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na GitHub se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://support.github.com/contact.
No, GitHub ne vsebuje podpore za klepet v živo.
GitHub nima telefonske podpore za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.