Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Github

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Github

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja GitHub. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja GitHub. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto GitHub in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja GitHub stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

GitHub kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke GitHub po e-pošti

GitHub Podpora preko e-pošte

https://support.github.com/contact

Klepetajte s predtavnikom podjetja GitHub

GitHub Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo GitHub

GitHub Podpora preko klicnega centra

N/A

Izvedite več o izdelkih GitHub

GitHub Baza znanja

https://lab.github.com/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti GitHub

GitHub Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

GitHub Instagram

GitHub Instagram

instagram.com/github/

GitHub Facebook Stran

GitHub Facebook Stran

facebook.com/GitHub

GitHub Twitter

GitHub Twitter

twitter.com/github

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

GitHub agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 1 dan .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

GitHub agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

GitHub prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

GitHub Pogoji in določila

GitHub Pogoji in določila

N/A

GitHub Politika zasebnosti

GitHub Politika zasebnosti

N/A

GitHub Varnostna politika

GitHub Varnostna politika

N/A

GitHub GDPR

GitHub GDPR

N/A

GitHub Wikipedia stran

GitHub Wikipedia stran

N/A

GitHub Partnerski program

GitHub Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je GitHub?

GitHub je programska oprema kot storitveno podjetje. GitHub je platforma za gostovanje kod za nadzor različic in sodelovanje.

Kakšno podporo ponuja GitHub?

Ekipa za podporo strankam GitHub ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta, podporo za družbene medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z GitHub?

Na skupino za podporo GitHub se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov GitHub?

Na GitHub se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://support.github.com/contact.

Ali GitHub vsebuje klepet v živo?

No, GitHub ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz GitHub?

GitHub nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico