Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Microsoft

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Microsoft

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Microsoft. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Microsoft. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Microsoft in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Microsoft stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Microsoft kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Microsoft po e-pošti

Microsoft Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Microsoft

Microsoft Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Microsoft

Microsoft Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Microsoft

Microsoft Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Microsoft Instagram

Microsoft Instagram

instagram.com/microsoft/

Microsoft Facebook Stran

Microsoft Facebook Stran

facebook.com/Microsoft

Microsoft Twitter

Microsoft Twitter

twitter.com/microsoft

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Microsoft agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Microsoft agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

Microsoft prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Microsoft Pogoji in določila

Microsoft Pogoji in določila

N/A

Microsoft Politika zasebnosti

Microsoft Politika zasebnosti

N/A

Microsoft Varnostna politika

Microsoft Varnostna politika

N/A

Microsoft GDPR

Microsoft GDPR

N/A

Microsoft Wikipedia stran

Microsoft Wikipedia stran

N/A

Microsoft Partnerski program

Microsoft Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Microsoft?

Microsoft je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. Microsoft je vodilni svetovni prodajalec računalniške programske opreme; strojna oprema za računalniške, mobilne in igralne sisteme; in storitve v oblaku.

 

Kakšno podporo ponuja Microsoft?

Ekipa za podporo strankam Microsoft ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, podporo za družbene medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Microsoft?

Lahko se obrnete na Microsoftovo skupino za podporo, tako da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Microsoft?

Da, Microsoft vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ in začnite klepetati z agentom v živo.

Ali Microsoft vsebuje klepet v živo?

Microsoft nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico