Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Parallels

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Parallels

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Parallels. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Parallels. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Parallels in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Parallels stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Parallels kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Parallels po e-pošti

Parallels Podpora preko e-pošte

https://www.parallels.com/support/

Klepetajte s predtavnikom podjetja Parallels

Parallels Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Parallels

Parallels Podpora preko klicnega centra

https://www.parallels.com/support/

Izvedite več o izdelkih Parallels

Parallels Baza znanja

https://kb.parallels.com/

Kontakti podpore za družbene medije

Parallels Instagram

Parallels Instagram

N/A

Parallels Facebook Stran

Parallels Facebook Stran

facebook.com/ParallelsInc/

Parallels Twitter

Parallels Twitter

twitter.com/parallelscares

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Parallels Pogoji in določila

Parallels Pogoji in določila

N/A

Parallels Politika zasebnosti

Parallels Politika zasebnosti

N/A

Parallels Varnostna politika

Parallels Varnostna politika

N/A

Parallels GDPR

Parallels GDPR

N/A

Parallels Wikipedia stran

Parallels Wikipedia stran

N/A

Parallels Partnerski program

Parallels Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Parallels?

Parallels je programska oprema kot storitveno podjetje. Parallels je prodajalec programske opreme za virtualizacijo aplikacij in namiznih računalnikov, ki ponuja platforme za upravljanje in dostavo za uvajanje namizja Apple macOS in Microsoft Windows.

Kakšno podporo ponuja Parallels?

Ekipa za podporo strankam Parallels ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družbene medije, forum in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik s Parallels?

Na Parallels se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Parallels?

Na Parallels se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.parallels.com/support/

Ali Parallels vsebuje klepet v živo?

Da, Parallels vsebuje podpore za klepet v živo. Pojdite na https://www.parallels.com/support/

Kako naj govorim z nekom iz Parallels?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč. Več informacij: https://www.parallels.com/support/

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico