Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Plesk

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Plesk

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Plesk. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Plesk. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Plesk in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Plesk stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Plesk kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Klepetajte s predtavnikom podjetja Plesk

Plesk Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Plesk

Plesk Podpora preko klicnega centra

N/A

Izvedite več o izdelkih Plesk

Plesk Baza znanja

https://www.plesk.com/blog/

Kontakti podpore za družbene medije

Plesk Instagram

Plesk Instagram

N/A

Plesk Facebook Stran

Plesk Facebook Stran

facebook.com/Plesk

Plesk Twitter

Plesk Twitter

twitter.com/plesk

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Plesk Pogoji in določila

Plesk Pogoji in določila

N/A

Plesk Politika zasebnosti

Plesk Politika zasebnosti

N/A

Plesk Varnostna politika

Plesk Varnostna politika

N/A

Plesk GDPR

Plesk GDPR

N/A

Plesk Wikipedia stran

Plesk Wikipedia stran

N/A

Plesk Partnerski program

Plesk Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Plesk?

Plesk je programska oprema kot storitveno podjetje. Plesk je komercialna programska oprema za avtomatizacijo spletnega gostovanja in strežniških podatkovnih centrov z nadzorno ploščo, razvito za ponudnike maloprodajnih storitev gostovanja v sistemih Linux in Windows.

Kakšno podporo ponuja Plesk?

Ekipa za podporo strankam Plesk ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Plesk?

Lahko se obrnete na skupino za podporo podjetja Plesk, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Plesk?

Na Plesk se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/

Ali Plesk vsebuje klepet v živo?

Ne, Plesk ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz Plesk?

Plesk nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico