Kako stopiti v stik s podporo strankam podjetja Plesk? Preberite kontaktne informacije za e-pošto, klepet v živo, klicni center, bazo znanja ter družbene medije. Povezave do pogodb o ravni storitev in drugih pravnih informacij.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Plesk. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Plesk. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Plesk in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Plesk stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk je programska oprema kot storitveno podjetje. Plesk je komercialna programska oprema za avtomatizacijo spletnega gostovanja in strežniških podatkovnih centrov z nadzorno ploščo, razvito za ponudnike maloprodajnih storitev gostovanja v sistemih Linux in Windows.
Ekipa za podporo strankam Plesk ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo podjetja Plesk, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Plesk se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ne, Plesk ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Plesk nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih