Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Plesk. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Plesk. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Plesk in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Plesk stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk je programska oprema kot storitveno podjetje. Plesk je komercialna programska oprema za avtomatizacijo spletnega gostovanja in strežniških podatkovnih centrov z nadzorno ploščo, razvito za ponudnike maloprodajnih storitev gostovanja v sistemih Linux in Windows.
Ekipa za podporo strankam Plesk ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo podjetja Plesk, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Plesk se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ne, Plesk ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Plesk nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih