Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Shopify

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Shopify

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Shopify. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Shopify. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Shopify in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Shopify stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Shopify kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Klepetajte s predtavnikom podjetja Shopify

Shopify Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Shopify

Shopify Podpora preko klicnega centra

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Shopify Instagram

Shopify Instagram

instagram.com/shopify/

Shopify Facebook Stran

Shopify Facebook Stran

facebook.com/shopify

Shopify Twitter

Shopify Twitter

twitter.com/shopify

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Shopify agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 12 ur .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Shopify agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 30 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

Shopify agenti za podporo na forumu običajno odgovorijo v roku 1 dan .

Shopify Pogoji in določila

Shopify Pogoji in določila

N/A

Shopify Politika zasebnosti

Shopify Politika zasebnosti

N/A

Shopify Varnostna politika

Shopify Varnostna politika

N/A

Shopify GDPR

Shopify GDPR

N/A

Shopify Wikipedia stran

Shopify Wikipedia stran

N/A

Shopify Partnerski program

Shopify Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Shopify?

Shopify je programska oprema kot storitveno podjetje. Shopify je trgovska platforma, ki vsakomur omogoča, da ustanovi trgovino in svoje izdelke prodaja prek spleta ali osebno.

 

Kakšno podporo ponuja Shopify?

Ekipa za podporo strankam Shopify ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik s Shopify?

Na skupino za podporo Shopify se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovi spletni strani in jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je Shopify e-poštni naslov?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo https://help.shopify.com/en/questions#/contact/email

Ali Shopify vsebuje klepet v živo?

Da, Shopify vsebuje podpore za klepet v živo. Pojdite na https://help.shopify.com/en/questions#/contact/chat

Kako naj govorim z nekom iz Shopify?

Shopify nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico