Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja W3C. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja W3C. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto W3C in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja W3C stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
W3C je programska oprema & amp; internetno podjetje. Svetovni spletni konzorcij (W3C) je mednarodna skupnost, kjer organizacije članice, zaposleni s polnim delovnim časom in javnost sodelujejo pri razvoju spletnih standardov.
Ekipa za podporo strankam W3C ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na skupino za podporo W3C se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -pošto: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help It depends on what kind of support you need.
Ne, W3C ne vsebuje podpore za klepet v živo.
W3C nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih