Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom WhatsApp

Stiki v službi za pomoč uporabnikom WhatsApp

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja WhatsApp. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja WhatsApp. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto WhatsApp in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja WhatsApp stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

WhatsApp kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke WhatsApp po e-pošti

WhatsApp Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja WhatsApp

WhatsApp Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo WhatsApp

WhatsApp Podpora preko klicnega centra

https://www.whatsapp.com/contact/

Izvedite več o izdelkih WhatsApp

WhatsApp Baza znanja

https://www.whatsapp.com/features/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti WhatsApp

WhatsApp Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

WhatsApp Instagram

WhatsApp Instagram

instagram.com/whatsapp/

WhatsApp Facebook Stran

WhatsApp Facebook Stran

facebook.com/WhatsApp/

WhatsApp Twitter

WhatsApp Twitter

twitter.com/whatsapp

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

WhatsApp agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

WhatsApp agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

WhatsApp prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 6 ur .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

WhatsApp Pogoji in določila

WhatsApp Pogoji in določila

N/A

WhatsApp Politika zasebnosti

WhatsApp Politika zasebnosti

N/A

WhatsApp Varnostna politika

WhatsApp Varnostna politika

N/A

WhatsApp GDPR

WhatsApp GDPR

N/A

WhatsApp Wikipedia stran

WhatsApp Wikipedia stran

N/A

WhatsApp Partnerski program

WhatsApp Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je WhatsApp?

WhatsApp je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. WhatsApp je aplikacija za sporočanje, ki uporablja internet za pošiljanje sporočil, slik, zvoka ali videa.

 

Kakšno podporo ponuja WhatsApp?

Ekipa za podporo strankam podjetja WhatsApp ponuja naslednje kanale podpore: klepet, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z WhatsApp?

Lahko se obrnete na skupino za podporo WhatsApp, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev ali v njihovi aplikaciji. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov WhatsApp?

WhatsApp ne vsebuje podpore prek e-pošte.

Ali WhatsApp vsebuje klepet v živo?

No, WhatsApp ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz WhatsApp?

WhatsApp ima svojo aplikacijo za telefonsko podporo strankam https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico