Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Yelp. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Yelp. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Yelp in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Yelp stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Yelp je programska oprema & amp; internetno podjetje. Yelp razvija, gosti in trži spletno mesto Yelp.com in mobilno aplikacijo Yelp, ki objavljata množična mnenja o podjetjih.
Ekipa za podporo strankam podjetja Yelp ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na ekipo za podporo Yelp se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo telefonsko številko in jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo bizoutreach@yelp.com, customersuccess@yelp.com
Ne, Yelp ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, pokličite (877) 767-9357
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih