Kontaktni podatki za podporo strankam pri uporabi Ticksy, ki vključujejo klicni center, bazo znanja in forum. Podjetje ne zagotavlja podpore po e-pošti ali klepetu v živo, vendar ima dostopne profile na družbenih omrežjih in partnerski program.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Ticksy. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Ticksy. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Ticksy in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Ticksy stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ticksy je preprosta aplikacija za podporo strankam z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, ki podpira blagovno znamko podjetja po meri.
Ticksy je preprosta aplikacija za podporo strankam z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, ki podpira blagovno znamko podjetja po meri.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Ticksy ponuja naslednje kanale podpore: klicni center in samopostrežno podporo.
Na Ticksy se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo telefonsko številko. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Ticksy nima podpore po e-pošti.
Ne, Ticksy nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1-208-481-8061
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih