Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Tidio. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Tidio. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Tidio in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Tidio stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tidio je čudovit klepet v živo, obogaten s klepetalnicami.
Tidio je čudovit klepet v živo, obogaten s klepetalnicami.
Ekipa za podporo strankam podjetja Tidio ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Tidio se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@tidio.net
Da, Tidio ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://www.tidio.com/
Tidio nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih