Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja TripIt. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja TripIt. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto TripIt in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja TripIt stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
TripIt takoj organizira vse vaše potovalne načrte na enem mestu, tako da lahko do njih dostopate kadar koli in kjer koli.
TripIt takoj organizira vse vaše potovalne načrte na enem mestu, tako da lahko do njih dostopate kadar koli in kjer koli.
Ekipa za pomoč uporabnikom podjetja TripIt ponuja naslednje podporne kanale: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na TripIt se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na TripIt se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:https://help.tripit.eu/hc/en-gb/requests/new
Ne, TripIt nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +14157344635
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih