Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Tripod. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Tripod. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Tripod in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Tripod stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod je najboljši vir za zagon vaše spletne strani.
Tripod je najboljši vir za zagon vašega spletnega mesta.
Ekipa za podporo strankam podjetja Tripod ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Tripod se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Tripod se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Ne, Tripod, nima podpore za klepet v živo.
Tripod nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih