Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Tripod v Sloveniji.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Tripod. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Tripod. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Tripod in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Tripod stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod je najboljši vir za zagon vaše spletne strani.
Tripod je najboljši vir za zagon vašega spletnega mesta.
Ekipa za podporo strankam podjetja Tripod ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Tripod se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Tripod se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Ne, Tripod, nima podpore za klepet v živo.
Tripod nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih