Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Twin Kontakti za stranke

Twin Kontakti za stranke

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Twin. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Twin. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Twin in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Twin stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Twin kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Twin po e-pošti

Twin Podpora preko e-pošte

support@twin.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Twin

Twin Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Twin

Twin Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Twin

Twin Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Twin Instagram

Twin Instagram

N/A

Twin Facebook Stran

Twin Facebook Stran

N/A

Twin Twitter

Twin Twitter

N/A

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Twin Pogoji in določila

Twin Pogoji in določila

N/A

Twin Politika zasebnosti

Twin Politika zasebnosti

N/A

Twin Varnostna politika

Twin Varnostna politika

N/A

Twin GDPR

Twin GDPR

N/A

Twin Wikipedia stran

Twin Wikipedia stran

N/A

Twin Partnerski program

Twin Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je Twin?

Twin.com je najboljša spletna igralnica z več kot 2000 igrami, ki jih je mogoče igrati in množico jackpotov.. 

 

Kakšno podporo ponuja Twin?

Ekipa za podporo strankam podjetja Twin ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Twin?

Na Twin se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kaj je e-poštni naslov Twin?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo na support@twin.com

Ali Twin ima klepet v živo?

Da, Twin ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://twin.com/

 

Kako naj govorim z nekom v Twin?

Twin nima telefonske podpore za stranke.

 

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico