Kontakti podjetja Twin za podporo strankam, vključno z e-pošto, klepetom v živo in samopostrežno podporo. Informacije o ravni storitev in drugih pravnih kontaktnih podatkih.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Twin. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Twin. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Twin in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Twin stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twin.com je najboljša spletna igralnica z več kot 2000 igrami, ki jih je mogoče igrati, in množico jackpotov.
Twin.com je najboljša spletna igralnica z več kot 2000 igrami, ki jih je mogoče igrati in množico jackpotov..
Ekipa za podporo strankam podjetja Twin ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo in samopostrežno podporo.
Na Twin se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto ali začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo na support@twin.com
Da, Twin ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://twin.com/
Twin nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih