Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Udacity. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Udacity. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Udacity in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Udacity stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Udacity je spletna učna platforma, ki ponuja odlične programe s poverilnicami na področjih, kot so umetna inteligenca, strojno učenje, samovozeči avtomobili in drugo.
Udacity je spletna učna platforma, ki ponuja odlične programe s poverilnicami na področjih, kot so umetna inteligenca, strojno učenje, samovozeči avtomobili in drugo.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Udacity ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Udacity se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-poštno sporočilo, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-mail sporočilo na support@udacity.com
Ne, Udacity nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +16509389090
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih