Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UPI. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UPI. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UPI in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UPI stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UPI je storitev za novice v tradicionalnem smislu, ki pošilja depeše in fotografije z vsega sveta ter jih ponuja medijskim organizacijam po vsem svetu.
UPI je storitev za novice v tradicionalnem smislu, ki pošilja depeše in fotografije z vsega sveta ter jih ponuja medijskim organizacijam po vsem svetu.
Ekipa za podporo strankam UPI ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na UPI se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -mail, pokličete na klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-mail sporočilo media@upi.com
Ne, UPI nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (202) 898-8000
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih