S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Deem . Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Deem . To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Deem in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Deem stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Deem predstavlja podjetje za programsko opremo, ki ponuja rešitve v oblaku za poslovna potovanja, stroške in upravljanje. Deemova programska oprema je zasnovana tako, da poenostavi postopek rezervacije za poslovne potnike, pomaga podjetjem pri učinkovitejšem upravljanju njihovih potovanj in stroškov ter zagotavlja vpogled v službene potne stroške. Deemove rešitve uporabljajo številne velike organizacije in korporacije po vsem svetu za upravljanje svojih potovanj in stroškov.
Osebje za pomoč strankam Deem nudi naslednje načine podpore: telefonske klice, podporo družbenih medijev, kontaktni obrazec, bazo znanja in e-pošto.
Z Deem se lahko obrnete tako, da obiščete njegovo spletno stran, ki jo najdete na naslovu www.deem.com, in kliknete možnost »Stik z nami«, ki jo najdete v navigacijskem meniju na dnu. Ko kliknete to povezavo, boste poslani na spletno mesto, kjer lahko dobite kontaktne podatke za različne oddelke. Če želite izvedeti več informacij o blagu in storitvah, ki jih ponuja Deem, se lahko obrnete na prodajalca ali izpolnite kontaktni obrazec na spletnem mestu Deem in zahtevate predstavitev.
Če potrebujete pomoč pri težavi, ki je povezana z izdelki ali storitvami, ki ste jih kupili, lahko pošljete e-pošto na naslov ground.support@deem.com ali izpolnite obrazec za zahtevo za podporo na spletnem mestu Deem. od Deem. Najboljši način, da v primeru nujnejše težave dosežete predstavnika pri Deemu, je, da pokličete njihovo številko na + 888-753-2580, če imate kakršna koli vprašanja ali skrbi. Na to številko se lahko obrnete na njihovo ekipo za podporo strankam, ki vam lahko pomaga pri morebitnih tehničnih težavah ali vprašanjih.
Za manj nujna vprašanja je baza znanja lahko dober kraj za iskanje preproste rešitve za vašo poizvedbo. Baza znanja je sestavljena iz člankov, kjer lahko stranke najdejo osnovne vadnice ali ideje o trenutnih temah.
Deem ima tudi več kanalov družbenih medijev, kjer deli novice, posodobitve in sodeluje s svojimi sledilci. Nekateri izmed njihovih glavnih kanalov družbenih medijev vključujejo Twitter kanal, LinkedIn, Facebook, Instagram > ali videoposnetki YouTube, ki vsebujejo razmislek o pomembnih temah, kot so trajnost, mobilnost, varnost LGBTQ in mnogo več, ki spodbujajo razmišljanje z vodilnimi v industriji. Ti kanali družbenih medijev Deemu omogočajo komunikacijo s svojimi strankami, partnerji in širšo skupnostjo o svojih izdelkih in storitvah, novicah v industriji in posodobitvah podjetja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih