Kontaktni podatki UPS za podporo strankam, vključno s klepetom v živo, klicnim centrom in podporo za družbene medije. Možnost samopostrežne podpore prek baze znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UPS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UPS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UPS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UPS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ups.com/us/en/support/shipping-support/legal-terms-conditions/privacy-notice.page
N/A
N/A
N/A
UPS je vodilni svetovni logist, ki ponuja široko paleto rešitev.
UPS je vodilni svetovni logist, ki ponuja široko paleto rešitev.
Ekipa za pomoč uporabnikom UPS ponuja naslednje podporne kanale: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na UPS se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
UPS nima podpore po e-pošti.
Da, UPS ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://www.ups.com/us/en/help-support-center.page?
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 404-828-6000
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih