Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • UPS kontakti za pomoč strankam

UPS kontakti za pomoč strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja UPS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja UPS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto UPS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja UPS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

UPS kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke UPS po e-pošti

UPS Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja UPS

UPS Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo UPS

UPS Podpora preko klicnega centra

+1 404-828-6000

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti UPS

UPS Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

UPS Instagram

UPS Instagram

N/A

UPS Facebook Stran

UPS Facebook Stran

facebook.com/ups

UPS Twitter

UPS Twitter

twitter.com/UPS

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

UPS Pogoji in določila

UPS Pogoji in določila

N/A

UPS Politika zasebnosti

UPS Politika zasebnosti

N/A

UPS Varnostna politika

UPS Varnostna politika

N/A

UPS GDPR

UPS GDPR

N/A

UPS Wikipedia stran

UPS Wikipedia stran

N/A

UPS Partnerski program

UPS Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je UPS?

UPS je vodilni svetovni logist, ki ponuja široko paleto rešitev.

Kakšno podporo ponuja UPS?

Ekipa za pomoč uporabnikom UPS ponuja naslednje podporne kanale: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z UPS?

Na UPS se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov UPS?

UPS nima podpore po e-pošti. 

 

Ali ima UPS klepet v živo?

Da, UPS ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://www.ups.com/us/en/help-support-center.page?

Kako naj govorim z nekom pri UPS?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 404-828-6000

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico