Kontaktne informacije za ekipo za podporo strankam podjetja USPS vključujejo e-pošto, klicni center ter podporo za družbene medije. Prav tako obstaja tudi njihova baza znanja za samopostrežno podporo. Priporočamo stik preko uradne spletne strani USPS.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja USPS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja USPS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto USPS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja USPS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
USPS je odgovoren za opravljanje poštnih storitev v Združenih državah, vključno z otoškimi območji in povezanimi državami.
USPS je odgovoren za opravljanje poštnih storitev v Združenih državah, vključno z otoškimi območji in povezanimi državami.
Ekipa za podporo strankam USPS ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na USPS se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-mail sporočilo na socialmedia@usps.gov
Ne, USPS nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 800-275-8777
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih