Kontaktne informacije za podporo strankam na spletni strani vcita vključujejo e-pošto, klicni center in podporo družbenih medijev. Vcita ne ponuja podpore za klepet v živo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja vcita. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja vcita. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto vcita in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja vcita stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
vcita je kompaktna in hitro pametna aplikacija, ki vam omogoča upravljanje celotnega podjetja od “prvega pozdrava” do zadnjega računa.
vcita je kompaktna in hitro pametna aplikacija, ki vam omogoča upravljanje celotnega podjetja od "prvega pozdrava" do zadnjega računa.
Ekipa za pomoč strankam vcita ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na vcito se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete na klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo na info@vcita.com
Ne, vcita nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 (855) 824-8244
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih