Kontaktni podatki za podporo strankam pri podjetju Veracast vključujejo e-pošto in telefonsko linijo. Klepet v živo ni na voljo. Na voljo so tudi informacije o sporazumih o ravni storitev in druge povezave, vključno s politiko zasebnosti podjetja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Veracast. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Veracast. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Veracast in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Veracast stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Veracast je vodilni razvijalec in ponudnik spletnih rešitev za večpredstavnostno spletno oddajanje prek interneta.
Veracast je vodilni razvijalec in ponudnik spletnih rešitev za večpredstavnostno spletno oddajanje prek interneta.
Ekipa za podporo strankam Veracast ponuja naslednje kanale podpore: e -pošto, klicni center, podporo za družabne medije.
Na Veracast se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na services@veracast.com
Ne, Veracast Viator nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 1.877.VERACAST
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih