Kontakti za pomoč strankam pri podjetju Verizon
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Verizon. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Verizon. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Verizon in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Verizon stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Verizon je vodilni svetovni ponudnik inovativnih komunikacijskih in tehnoloških rešitev, ki izboljšujejo način življenja, dela, učenja in igre naših strank.
Verizon je vodilni svetovni ponudnik inovativnih komunikacijskih in tehnoloških rešitev, ki izboljšujejo način življenja, dela, učenja in igre naših strank.
Ekipa za podporo strankam Verizon ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družbene medije in podporo za samopostrežne storitve.
Na Verizon se lahko obrnete tako, da pokličete njihov klicni center ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Verizon nima podpore po e-pošti.
Ne, Verizon nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 800-922-0204
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih