Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Verizon. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Verizon. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Verizon in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Verizon stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Verizon je vodilni svetovni ponudnik inovativnih komunikacijskih in tehnoloških rešitev, ki izboljšujejo način življenja, dela, učenja in igre naših strank.
Verizon je vodilni svetovni ponudnik inovativnih komunikacijskih in tehnoloških rešitev, ki izboljšujejo način življenja, dela, učenja in igre naših strank.
Ekipa za podporo strankam Verizon ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družbene medije in podporo za samopostrežne storitve.
Na Verizon se lahko obrnete tako, da pokličete njihov klicni center ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Verizon nima podpore po e-pošti.
Ne, Verizon nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 800-922-0204
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih