Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Viber. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Viber. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Viber in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Viber stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Viber povezuje več kot milijardo uporabnikov brezplačno in varno, ne glede na to, kdo so in od kod so.
Viber povezuje več kot milijardo uporabnikov brezplačno in varno, ne glede na to, kdo so in od kod so.
Ekipa za podporo strankam Viber ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Viber se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo support@viber.com
Ne, Viber nima podpore za klepet v živo.
Viber nima podpore strankam po telefonu.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih